نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران برگزار می‌شود

1393/5/1 ۰۷:۵۰

نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر امسال به امامت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین شیرمردی‌ رئیس ستاد نماز جمعه تهران دیروز در نشست خبری با اعلام این مطلب، به جزئیات برگزاری نماز عید فطر پرداخت و گفت: پس از سال‌ها انتظار، آرزوی ما برآورده شد و نمازگزاران تهرانی می‌توانند برای نماز عید فطر در مصلا حضور یابند.

 

نماز عید سعید فطر امسال به امامت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرمردی‌ رئیس ستاد نماز جمعه تهران دیروز در نشست خبری با اعلام این مطلب، به جزئیات برگزاری نماز عید فطر پرداخت و گفت: پس از سال‌ها انتظار، آرزوی ما برآورده شد و نمازگزاران تهرانی می‌توانند برای نماز عید فطر در مصلا حضور یابند.

وی از تشكیل 13 كمیته برگزاری نماز عید فطر خبر داد و گفت: وظیفه كمیته ترافیك و حمل و نقل جابه‌جایی نمازگزاران است. براین اساس، چهار هزار دستگاه اتوبوس و 450 دستگاه ون، مردم را برای نماز عید فطر به مصلا و ایستگاه‌های مختلف منتقل می‌كنند. ضمن این كه قطارهای مترو هر سه دقیقه یك بار به سمت مصلا اعزام می‌شوند و پس از برگزاری مراسم، نمازگزاران را به مبادی اولیه باز می‌گردانند.

مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر تصریح كرد: نمازگزاران تهرانی می‌توانند از ساعت چهار و 30 دقیقه صبح روز عید فطر در مصلا حضور یابند و از درهای شرقی، غربی، جنوبی و شمالی وارد مصلا شوند.

شیرمردی با بیان این كه برنامه رسمی نماز عید فطر از ساعت هفت صبح با قرائت قرآن، مداحی و تواشیح آغاز می‌شود، تأكید كرد كه نماز عید سعید فطر رأس ساعت هشت صبح به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم تهران برای حضور در نماز عید فطر،‌ خاطرنشان كرد: برای استقرار نمازگزاران، صحن اصلی، پشت بام شبستان و از شمال مصلا تا اتوبان رسالت برای جانمایی نمازگزاران پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده است.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران افزود: بیش از چهار هزار نفر از برادران و خواهران مسئولیت انتظامات و راهنمایی نمازگزاران را بر عهده دارند و سازمان‌های اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی آماده ارائه خدمات هستند. رئیس ستاد نماز جمعه تهران در ادامه، نماز عید فطر را خلق حماسه دینی و سیاسی توصیف كرد و گفت: گروه‌های تروریستی به خصوص داعش و تكفیری‌های عراق تلاش دارند چهره‌ای منفور از اسلام در جهان ارائه كنند. در واقع این گروه‌ها ساخته و پرداخته سازمان‌های جاسوسی از جمله موساد و خائنان حوزه خلیج فارس هستند، از این رو، نماز عید فطر می‌تواند چهره مهربان و مطلوب اسلام را نشان دهد.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران حضور حدود دو میلیونی مردم در نماز عید سعید فطر را لبیك و بیعت دینی و مذهبی با رهبر انقلاب دانست كه یادآور نمازهای صدر اسلام است و خاطرنشان كرد: نماز عید فطر، پایه‌های طاغوت‌های منطقه و جهان را به لرزه در خواهد آورد.

روزنامه اطلاعات

 

 

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: