تعویض قرآن های فرسوده با نو در نمایشگاه بین المللی قرآن

1393/4/9 ۱۱:۰۵

تعویض قرآن های فرسوده با نو در نمایشگاه بین المللی قرآن

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه ای برای تعویض قرآنی های کهنه با نو در نظر گرفته شده است. در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن که تا 23 تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود علاوه بر وجود غرفه های متنوع هنری، فرهنگی، علمی و ... غرفه ای برای تعویض قرآن های فرسوده با نو در نظر گرفته شده است.

 

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه ای برای تعویض قرآنی های کهنه با نو در نظر گرفته شده است.

در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن که تا 23 تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود علاوه بر وجود غرفه های متنوع هنری، فرهنگی، علمی و ... غرفه ای برای تعویض قرآن های فرسوده با نو در نظر گرفته شده است.

در این غرفه که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شده است، هر فردی می تواند بدون هیچ محدودیتی در تعداد، قرآن های فرسوده را تحویل داده و به جای آنها قرآن های نو دریافت کند.

در این غرفه هر روز سه نوع قرآن برای معاوضه عرضه می شود و شرکت تعاونی کارآفرینان نیز در برپایی این غرفه همکاری داشته است.

همچنین افرادی که قرآن های مازاد بر نیازی را در منازل خود نگهداری می کنند می توانند قرآن های خود را به این غرفه تحویل داده تا در اختیار مساجدی که محدودیت قرآن دارند، ارجاع داده شود.

یادآوری می شود، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 3 تیرماه آغاز به کار کرده و تا 23 تیرماه جاری پذیرای علاقه مندان است.

خبرگزاری مهر

نظر دهید
نظرات کاربران

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید.

گزارش

ورود به سایت

مرا به خاطر بسپار.

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در تارنما

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ بازیابی رمز عبور

کد تایید به شماره همراه شما ارسال گردید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

ثبت نام

عضویت در خبرنامه.

قبلا در تارنما ثبت نام کرده اید؟ وارد شوید

کد تایید را وارد نمایید

ارسال مجدد کد

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.: